Jsme oficiální autorizovaní dovozci značek Afikim, MiniCrosser, Shoprider eFoldi a Elektrorider. Máme vybavení veškerou technikou pro záruční i pozáruční servis včetně originálních náhradních dílů pro tyto značky. Zároveň poskytujeme servis pro elektrické tříkolky, čtyřkolky a jiných značek podle dostupnosti náhradních dílů. Disponujeme diagnostickým zařízením pro lithiové a olověné (gelové) akumulátory i řídící elektroniku.
Pro servis je nutné se objednat předem:
- na telefonním čísle +420 599 529 753
- nebo e-mail elektrokola@mise.cz
- neobjednané opravy máme právo odmítnout z kapacitních důvodů
Zákazníkům, kteří vozík zakoupili u nás, poskytneme po dobu záruky a v případě, že se předpokládá doba opravy bude delší než 14 dnů, na požádání náhradní vozík zdarma.
Délka opravy záleží na povaze poruchy, dostupnosti náhradních dílů a množství objednávek. Přednost mají vždy zákazníci, kteří zakoupili skútr u nás.
Garanční prohlídky pro nové i použité skútry
Všem našim zákazníkům doporučujeme, aby se po ujetí prvních 200 km, nejpozději však do 2 měsíců od nákupu, dostavili se zakoupeným elektickým skútrem na bezplatnou garanční servisní prohlídku. (Dovoz do servisu můžeme ho zajistit po objednání podle časových možností za cenu 15 Kč/km. Počítá se vždy jízda v obou směrech.) Jedná se o důležitou prohlídku. Přestože je skútr před prodejem pečlivě seřízen, dochází během prvních ujetých kilometrů ke vzájemnému usazování jednotlivých komponent a garanční prohlídkou můžete předejít vážnějšímu poškození nebo úrazu. Platí pro prodané nové i použité skútry.
Během garanční prohlídky provádíme následující úkony:
- zkontrolujeme a seřídíme brzdy
- zkontrolujeme stav baterie
- zkontrolujeme dotažení všech spojů
- zkontrolujeme správné nahuštění pneumatik
- zkontrolujeme funkčnost elektrického pohonu a signalizace
Potvrzení o provedení garanční prohlídky je zapsáno do záručního listu.
Důležité: V případě, že se s vozíkem nedostavíte na garanční prohlídku a následně se na něm objeví problém, kterému bylo prokazatelně možné touto garanční prohlídkou předejít, výrobce si vyhrazuje právo takovouto reklamaci neuznat.
Běžný servis
Díky pravidelným servisním prohlídkám udržíte svůj skútr v perfektní kondici, připravený kdykoli se vydat na bezstarostnou cestu. Při pravidelných servisních prohlídkách už se nejedná pouze o seřízení, dotažení a promazání, ale též o včasnou výměnu opotřebených komponentů, plášťů, přeměření kapacity baterií apod.
Roční servisní prohlídka
Doporučujeme před začátkem sezóny - Měření kapacity baterií včetně protokolu, promazání, kontrola uhlíků, dofoukání kol, seřízení brzd, kontrola funkčnosti elektropohonu a signalizace, dotažení všech spojů | 1.900 Kč |
CENÍK BĚŽNÝCH SERVISNÍCH PRACÍ (bez součástek)
Analýza stavu a odhad ceny servisu | zdarma |
Garanční prohlídka skútru zakoupeného u nás | zdarma |
Montáž doplňků při koupi nového skútru u nás | zdarma |
Garanční prohlídka skútru zakoupeného v jiné prodejně nebo na e-shopu | 900 Kč |
CENÍK SERVISU – MECHANICKÉ PRÁCE (bez součástek)
Mechanické servisní úkony | 590 Kč / hodina |
CENÍK SERVISU – ELEKTRO (bez součástek)
Speciální servisní úkony na elektroinstalaci - elektroservis - nepopsané výměny součástek, páček, spínačů ap. | 650 Kč / hodina |
Diagnostika závady na elektrozařízení (kabeláž, osvětlení, řídící jednotka, elektro-součástky) | 690 Kč |
Diagnostika kapacity a napětí baterie | 350 Kč / kus |
Oživení, desulface gelové baterie | 340 Kč / kus |
Nabití baterie | 30 Kč / kus |
Ceny servisních prací jsou za demontáž / montáž. K ceně za práci se připočítává cena náhradního dílu.
OSTATNÍ - DOPRAVA, USKLADNĚNÍ, ČIŠTÉNÍ
Odvoz a dovoz zakázky k opravě - termín určujeme podle časových možností servisu | 15 Kč / kilometr za každou cestu tam i zpět |
Paušál za přistavení | 100 Kč |
Příplatek za přesný termín a čas požadovaný zákazníkem (expresní přirážka) | 1.000 Kč |
Čištění skútru | 390 Kč |
Z důvodu omezených skladovacích prostor bude za skútr nevyzvednutý do 5ti dnů po oznámeném termínu dokončení servisních prací účtováno skladné ve výši 200 Kč/den.
Hodinový paušál za ztrátu času (pokud se při dojednaném dovozu skútru k zákazníkovi vyskytnou překážky na straně zákazníka (není v místě dodání, nemá peníze, je opilý ap.) má právo dodavatel vyúčtovat mimo nákladů na dovoz vyúčtovat také náklady na ušlý čas ve výši 300 Kč/hodinu za dobu cesty tam a zpět.
Doprava skútru do servisu na opravu, garanční prohlídku a reklamaci je placená služba podle výše uvedeného sazebníku. Termín dopravy a následného servisu určuje podle časových možností servisní technik nebo vedoucí provozovny. Mějte na paměti, že v sezóně může být čekací lhůta dlouhá. V naléhavých případech doporučujeme zajistit vlastní odvoz.
Skútry přijímáme do servisu jen ČISTÉ! Znečištěný skútr má servisní technik právo odmítnout převzít, nebo účtujeme 390 Kč za vyčištění.
Ceny jsou uvedeny s DPH.
Adresa servisu Skutry-pro-seniory.cz
- Prokopa Velikého 30, 703 00, Ostrava-Vítkovice
- tel.: +420 731 619 079, +420 599 529 753
- e-mail: elektrokola@mise.cz
Otevírací doba: Pondělí - Pátek 8.00 - 16.00 hodin
Mimo otevírací dobu po předchozí dohodě podle možností.
VYHRAZENÉ PARKOVÁNÍ pro zákazníky přímo před prodejnou!