S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Proč nakupovat u nás:

 

 

Prodejna, půjčovna a servis:

Skútry-Pro-Seniory.cz
Prokopa Velikého 30
703 00 Ostrava-Vítkovice

 

Kontakty:

+420 599 529 753 (servis)
+420 731 619 079 (prodej)
elektrokola@mise.cz

 

Otevírací doba:

Pondělí - Pátek: 8-16 hodin

Sobota: Po předchozí domluvě

Neděle, svátky: Zavřeno

 

 

 

 

 

Oficiální zastoupení značek:

  

 

 

Prohlédněte si tištěný katalog:

  

 

 

Sledujte nás na:

  

 

 

Převodní tabulka SKLONŮ STOUPÁNÍ pro elektrické skútry:

  

 

 

ElektrokolaOstrava.cz

Prodej, servis, půjčovna

 

 

Elektrokola, elektromotorky, elektrosady, elektrokoloběžky

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

běžná cena 81 990 Kč
cena od 78 990 Kč
skladem
běžná cena 93 990 Kč
cena od 89 990 Kč
skladem
cena od 157 590 Kč
skladem

» Reklamační řád
Reklamační řád

Reklamační řád je v souladu s ustanoveními Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na prodávané zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Přečtěte si prosím podrobné závazné informace:

Tento Reklamační řád je součástí Všeobecných obchodních podmínek společnosti SkutryProSeniory.cz. Kupujícímu je poskytován ještě před objednáním zboží a kupující má povinnost se s ním seznámit.

Objednáním zboží a uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami.

Souhlas s reklamačním řádem

Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje zákazník převzetím faktury (daňový doklad slouží zároveň jako záruční list), podpisem kupní smlouvy, nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato v provozovně prodávajícího, případně od převzato od dopravce, dovozem od prodávajícícho, či vyzvednuto na poště.

Povinnost kontroly zboží při převzetí

Zákazník je povinen zkontrolovat výrobek při převzetí, není-li nikterak viditelně poškozen, nebo poničen a že splňuje parametry, které jsou deklarovány, kterým rozumí a souhlasí s nimi. Při zaslání produktu přepravní službou, pokud je zásilka poničena, nepřevezme zákazník zásilku a neprodleně kontaktuje prodávajícího.

Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu – daňový doklad, je povinen do 2 dnů od převzetí informovat prodávajícího. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací.

Reklamace zboží může být uplatněna pouze fyzickým předáním reklamovaného zboží na adrese provozovny: Skutry-pro-seniory.cz, Prokopa Velikého 30, 703 00 Ostrava-Vítkovice

Do reklamační opravy nebude přijato zboží

  • poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
  • s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
  • mechanicky poškozené
  • bez doložení původu nákupu
  • poškozené nesprávným použitím nebo skladováním v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
  • zboží poškozené neodborným servisním zásahem třetí osoby

Lhůta pro uplatnění reklamace

Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

Prodávající, nebo jím pověřený pracovník, rozhodne o uznání reklamace ihned po obdržení reklamovaného zboží, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady (viz § 19 zákona o ochraně spotřebitele). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.

Záruční doba

Záruční doba začíná běžet od převzetí věci zákazníkem.

Záruční doba na nové výrobky je 24 měsíců, s výjimkami, které stanoví příslušný zákon. Použité (repasované, předváděcí) zboží se prodává se zárukou 12 měsíců.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním - například součásti elektroskútrů jako jsou žárovky, brzdové obložení, uhlíky(kartáče) elektromotoru, duše, pláště, řetěz, lanka a kabeláž a baterie.

U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Pro zařízení s elektropohonem je záruka u nových i použitých zařízení vždy vázána na povinnou garanční prohlídku nejpozději po 200 kilometrech nebo do 2 měsíců od data zakoupení. Prohlídka je zapsána do záručního listu nebo na doklad o prodeji. Nedodržením garanční prohlídky zaniká kupujícímu právo na bezplatné záruční opravy a možnost vrácení zboží v záruční době.V případě, že se se skútrem nedostavíte na garanční prohlídku a následně se na něm objeví problém, kterému bylo prokazatelně možné touto garanční prohlídkou předejít, výrobce si vyhrazuje právo takovouto reklamaci neuznat. Prodávající se zavazuje v záruční lhůtě vyměnit nebo opravit kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování, v případě neodstranitelné vady vyměnit celý výrobek za nový. V případě výměny výrobku za nový se záruční lhůta počítá od začátku, a to od dodání nového zboží s novým dodacím/záručním listem. Záruka se nevztahuje na poškození zboží vinou neopatrné manipulace nebo používáním v podmínkách, do kterých výrobek svou povahou a technickými parametry není určen.

Záruční podmínky se nevztahují na běžné opotřebení způsobené jízdou, jako je např. běžné opotřebení brzdových destiček, plášťů, postupné snižování kapacity baterie apod.

K reklamovanému zboží, prosím, přiložte: kopii dodacího a záručního listu, záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán a přesný popis závad.

ZÁRUKY A REKLAMACE BATERIÍ

Nárok na uplatnění odpovědnosti za vady zaniká

  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
  • mechanickým poškozením zboží
  • elektrickým přepětím
  • neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které je v rozporu s uživatelskou příručkou nebo návodem
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci
  • poškození zboží živly nebo vyšší mocí
  • poškození zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci
  • zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
  • nesprávným skladováním zboží (například skladování vybité baterie)
  • v důsledku přirozeného poklesu kapacity baterie způsobené jejím opotřebením
  • na poškození vzniklá neodborným zacházením (zkrat), nedostatečnou údržbou baterie (nedostatečné nabíjení, zničení úplným vybitím, zmrznutím, působení vody, nabíjení špatnou nabíječkou atd.)

Záruka na nové akumulátory (baterie) je poskytována v délce 24 měsíců od data prodeje. Záruka 24 měsíců se vztahuje na funkčnost akumulátoru (schopnost nabít a vybít) a skryté výrobní vady. Vztahuje se na funčnost a mechanické části. Kapacita baterie klesá používáním a samovolným vybíjením. I baterie, která se nepoužívá ztrácí kapacitu a musí se pravidelně dobíjet. Je to přirozená vlastnost baterií. Na kapacitu baterií dávají různí výrobci odlišnou záruku. Obvykle je to 6 měsíců, kdy kapacita baterie (Ah) nesmí poklesnout pod 80 % původního stavu. Je to normální - na baterie jezdíte a tudíž je spotřebováváte. S ubývající kapacitou se snižuje dojezd skútru - toto není důvod k reklamaci.

Záruka na použité baterie je poskytována v délce 12 měsíců od data prodeje na funkčnost (schopnost nabít a vybít) a skryté výrobní vady. Vztahuje se na funčnost a mechanické části. V době prodeje garantuje prodejce minimální kapacitu 50 % původní kapacity baterie. Po 6 měsících od prodejme může kapacita poklesnout o dalších 20 %, po 12 měsících o 30 % od garantovaného stavu ke dni prodeje (50-30%).

Nezapomeňte, že záruční doba a životnost baterie jsou různé pojmy. Životnost baterií je dána použitou technologií a způsobem i intenzitou používání, proto nemusí být stejná jako záruční doba. Baterie je spotřební zboží, kapacita baterie přirozeně klesá stářím i užíváním.

Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy zákazník po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá.

Prodávající je povinen vydat zákazníkovi potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.

Odstranění vad z reklamace

Je-li vada výrobku uznána jako reklamace a shledána jako odstranitelná, má zákazník právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna do 30 dnů od převzetí do reklamace.

Není-li to vzhledem k povaze vady úměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci.

Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má zákazník právo na výměnu věci, nebo má právo od smlouvy odstoupit.

Jestliže neodstranitelná vada nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li zákazník její výměnu, má právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

U výprodeje a vzorkového prodeje, kdy není možné zajistit výměnu zboží za jiný kus, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci.

Opětovné vyskytnutí vad

Zákazník má právo na výměnu věci, přiměřenou slevu z ceny věci nebo odstoupení od kupní smlouvy, také jestliže nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde jen tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, opětovně vyskytne. O uvedený případ nejde, projeví-li se na věci po předchozí opravě jiná než dosud reklamovaná vada.

Větším počtem vad věc trpí tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně alespoň tři odstranitelné vady.

Součinnost zákazníka

Zákazník je povinen poskytnout prodávajícímu neprodleně veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění (včetně odpovídajícího potřebného vyzkoušení, nebo demontáže výrobku). Zákazník je povinen předat reklamované zboží na adrese provozovny výrobek při uplatnění reklamace čistý v souladu s hygienickými přepisy, nebo obecnými hygienickými zásadami včetně všech jeho součástí a příslušenství, umožňujících takové ověření a odstranění vady. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

Vyzvednutí zboží ze záruční opravy

Zákazník je povinen vyzvednout si zboží ze záruční opravy nejpozději do 5 dnů od uplynutí doby, kdy záruční oprava měla být provedena nebo od vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 200 Kč / započatý den.

 

Tento reklamační řád vstupuje v platnost dne 18.listopadu 2014

YzI0ZTkxZ